onsdag 7 september 2011

Slutade jobba klockan fem idag.. Åkte på byggmax direkt efter jobbet och köpte handtag och sen vidare till beijer för att köpa fönsterbräda men fanns inte den längs jag skulle ha.. Så får se om jag åker på karl hedin innan jobbet imorgon och provar där.. :)
Åkte hem och slängde mej i duschen och sen åkte jag på affären med Eve för att köpa grejer till hemgjord pizza.. Åkte hem till henne för att slänga ihop en och sen kolla på bonde söker fru.. :) Synd bara att jag kom på att jag kommer jobba 11-21.30 nu fleera onsdagar i rad så jag kommer ändå missa nästan alla sen! =p Men det går ju repriser.. :)

Gick hem och drog fram penseln igen.. Kom på att jag ju har trösklar kvar att måla.. Så när jag hade målat klart så ska jag på med locket på färgburken och märker att jag ställt ner burken på en spik och sen tryckt på locket.. Vilket resulterade i HÅL i botten på färgburken! Klantarsel! Går in i köket för att hämta en burk att tämma över färgen i och på vägen tillbaka kliver jag på tröskeln jag precis målat! Klantarsel igen! Ibland blir jag inte klok på mej själv!! Dock så löste sej ju allt i slutändan men ändå! :)

Har sovmorgon imorgon och börjar inte först klockan 11.. :) Redan torsdag imorgon så snart har en till vecka gått.. Och snart får jag mitt golv lagt! :)
Försökte även fjäska för mamma idag att få mina nya möbler hitkörda på söndag.. Men lät som att dom kanske skulle åka och hämta hem husvagnen då så får se hur det blir! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar