tisdag 20 september 2011

Lite nytt

Har haft mamma och pappa här ikväll och fått lite hjälp.. Pappa har skruvat ihop min sänggavel och satt upp min nya lampa.. :) Mamma har strykit min sängkappa.. Äntligen får den användas, beställde den ju i Mars och sen har den bara legat i förpackningen! =p Pinsamt men så är det.. Och bättre sent än aldrig! ;) Och både huvudgavel och sängkappa blev bra! :) Och lampan oxå för den delen.. Den var stoor.. men fin!! :)

Huvudgaveln.. Bilden gör dock sej inte riktigt rättvis





En bild på lampan.. Ni får bortse röran runtomkring..

Nu ska jag kolla på gårdagens avsnitt av ensam mamma söker innan det är dags att krypa ner i den nybäddade "nya" sängen! :)

1 kommentar:

  1. Nu jäklar börjar de hända saker du :) Fiiint!! Nu längtar jag till min huvudgavel är klar också.

    SvaraRadera