torsdag 15 september 2011

Besviken tjej..

Åkte ju som sagt ner på stan och hämtade ut två paket.. Kom hem och hittade en postavi på hallgolvet från tele2! Vände på klacken och gick raka vägen till kvantum att hämta ut min nya tvbox.. trodde jag! Men paketet jag får känns som en tom låda.. Och ja, det var det oxå nästan:




Jag fick en stor låda med en liten returlapp att skicka tillbaka min gamla box med.. Och jag då som jobbar på ica som faktiskt är postombud, vet att det här paketet har kostat dom 150:- att skicka! Varför inte då lägga ner det tillsammans med boxen och skicka allt i samma paket?? =p Lådan som den ska skickas i hade dom ju kunnat vikt ihop så hade den oxå fått plats i samma paket! :) Men men.. Det är ju min tanke!
Undrar just bara när dom hade tänkt skicka boxen? Har ju ingen lust att skicka iväg den gamla innan den nya kommit iaf! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar