tisdag 13 september 2011

Nu när saker och ting börjar bli färdigt så ringde jag idag tele2 för att skaffa tv kanaler.. Nu när jag faktiskt kanske har ro att sitta still i soffan och kolla på tv.. ;)
 Tänkte att jag skulle spara in nån krona över sommaren och vänta till i höst med att skaffa kanaler då man iaf inte kollar så mycket på tv på sommaren.. Men när jag ringer idag så säger damen i andra änden; "Ja då är det ju ett mix8 paket som ingår i hyran" alltså har jag kunnat haft 3an och 5an och dom där kanalerna jag saknat hela sommaren, helt GRATIS! =p Och jag som hade tänkt skaffat tv via telia ist, det var ju tur att jag bestämde mej för tele2 iaf! :) Och jag passade även på att beställa canal+ film..  Så nu är jag redo för innemys! :) SF kanalen ingår ju oxå i det paketet, jag som älskar svenska filmer! :)

Nu ska jag hämta tvätten och sen ska jag traska över till Eve och hänga lite med henne innan det är dags att åka och jobba! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar