måndag 19 september 2011

Efterlyses!!

Är ute efter en ny tvmöbel.. Eller tvmöbel är det väl inte egentligen men jag ska ha det som tvmöbel.. ;) Det är rättare sagt ett skåp jag är ute efter! I liknande med dessa;




Dessa två är från villaantik i ockelbo.. Hur fina är de inte??? Men med liten plånbok och många ideèr som kostar många pengar så är priset lite för högt på dessa.. Och jag har ju faktiskt inget emot att måla själv.. Så jag chansar att lägga ut en liten efterlysning här.. Någon kanske äger ett liknande som bara står och samlar damm.. Eller kanske har någon i som närhet som har ett??? Eller så har kanske någon sett ett på någon loppis i krokarna?? Alla tips välkomnas!! :)
Blocket kollar jag varje dag men dom flesta finns ju i gävle och liknande och hade hoppats på att hitta ett lite närmare!
Så tipsa gärna nu!!!! ;)


Och förresten så är det ju inte bara dessa skåp som är hur fina som helst på villaantik.. Allt jag har sett därifrån är ju helt otroligt fina.. Har aldrig vart där men vill gärna dit och titta.. Vet dock inte om jag vågar då jag kommer vilja handla med mej allt hem.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar