tisdag 13 september 2011

Regnregnregn

Klev upp strax efter sju och började tvätta.. Tog emot att kliva upp imorse för shit va kallt det var i mitt sovrum! Burr.. Dags att knäppa igång elementen tro? Efter jag satt igång första maskinen började jag måla bokhylla igen.. Så nu är det ett lager täckfärg på den med! Hoppas att det räcker med en strykning till bara! :)
Nu har jag varit ner i tvättstugan och hängt det sista så nu är det bara att vänta på att den blir torr.. Så nu är det bara att ta fram dammtrasa och börja städa lite.. Badrummet behöver sej en ordentlig omgång! =p
Lika bra att passa på att gör sånt när det är trökväder ute.. Riktigt höstväder har det vart nu hur länge som helst.. På torsdag hoppas jag att det kommer bli en riktigt solig och fin höstdag ist! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar