måndag 19 september 2011

Grått och trist

Slutade klockan fyra idag.. Skönt efter att ha slutat halv tio två dagar nu.. :) Så nu ska jag slänga kull mej i soffan och kolla på förra veckans avsnitt av ensam mamma söker på tv3play.. :) Är ju iaf så trist väder ute så det enda jag känner för är att ligga i soffan! Synd min tvbox inte kommit än.. Hade vart perfekt just nu!

Skulle behöva städa men har ingen lust.. Blev inga lister uppsatta i sovrummet i helgen som det var tänkt! :( Så det står fortfarande en byrå och en dörr i hallen och sängborden står i vardagsrummet och listerna ligger tvärs över hela vardagsrums golvet.. Så känns inte ett dugg kul att städa när det iaf är kaos.. Går ju flytta in möblerna om man vill men då måste jag ju iaf flytta runt på dom sen så dom får stå där dom står tills allt är klart!
Mamma och pappa kommer troligtvis imorgon så pappa ska hjälpa mej att sätta ihop huvudgaveln till sängen iaf.. Så då är det bara listerna jag väntar på! :) Sen är det helt klart tror jag.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar