måndag 5 september 2011

Monday..

Herregud vad veckorna går fort.. Nu är det redan måndag igen!Jobbade kortdag idag så jobbade bara 8.30-14.10! Så passade på att handla hem lite mat efter jag slutat.. Oxå var lillebror in och handlade tidigare och han slutade skolan kl 14 så jag lovade att skjutsa hem han.. Eftersom mamma och pappa jobbar till halv fem så slapp han sitta och vänta! Mamma och pappa bor ju långt ute i skogen så det blir långt att gå.. ;) Fast snart har han ju körkort själv troligtvis! :)

Åkte hem och målade ett lager till på listerna.. Ska måla ett lager till imorgon sen är jag klar med all målning där inne.. :) Känns skönt att allt är klart men knäpp som man är känns det lite tråkigt.. Tycker ju faktiskt om att måla och greja så nu bara väntar jag på att kunna ta hem bokhyllan så jag får börja måla den! =p Dock tycker jag ju att det är helt underbart att vara klar med sovrummet, för att dra tapeter och sånt tyckte jag verkligen inte att var kul! Så sånt arbete slipper jag ju helst! :) Men måla tröttnar jag nästan aldrig på.. :)

igår började ju idol igen.. :) Hoppas att jag kommer tycka om det mer det här året.. Förra året måste jag erkänna att jag inte "fastnade" riktigt för någon som var med.. Eller om jag bara inte riktigt kom in mej kanske! Men nu ser jag fram emot idol på fredagar.. :)
Och ikväll börjar ensam mamma söker.. Älskar det programmet! Jag har ju dock inte den kanalen men Anders är hemma och är sjuk så då kan jag åka dit och kolla.. ;) Han hatar sånna program men ikväll får han faktiskt offra sej när inte Eve är hemma! ;) Och på onsdag börjar bonde söker fru.. Så nu börjar årstiden då man sitter bänkad framför tvn hela kvällarna! ;) Men mysigt det med! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar