fredag 2 september 2011

Jag är redo..

Jobbade mitt sista pass för den här veckan idag.. Känns skönt med en tvådagars helg med tanke på att jag jobbat två lördagar nu! :) Slutade klockan fyra och åkte på Karl Hedin och mötte upp pappa för att köpa golvlist och dörrfoder! Visste redan vad jag ville ha så det gick fort! :) Åkte hem och målade tak och fönster.. Så nu är det klart tror jag.. ska kolla imorgon utifall jag måste måla fönstrena en gång till!
Sen har jag plockat ihop en massa här hemma och slitit fram alla tapetgrejer för imorgon bitti kommer mamma och pappa och hjälper mej att tapetsera! Jippie! Äntligen! :) Så nu ligger tapeterna där inne och väntar på att få komma upp! ;)
Så tar dom med sej listerna imorgon oxå så jag kan måla dom under veckan.. Nu börjar jag verkligen se en ände av den här cirkusen! =p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar