lördag 3 september 2011

Så glad att tårarna inte är långt inne..

ÄNTLIGEN sitter mina fiina fiina tapeter på plats! Och jag är supernöjd.. Blev till och med bättre än vad jag trott! Kan inte sluta stå där inne och kolla! :) Och hann klart gjorde vi så nu längtar jag till nästa helg då golvet ska läggas så jag kan "flytta in" :)
Bilder kommer men inte idag.. :)

Satte även upp taklampan och knopparna på garderoberna så nu är första "piffet" gjort oxå! Längtar tills jag får upp gardiner och får dit lampor och blommor i fönstret.. Och kan flytta in möblerna och piffa klart allt! :)

Kommer kännas så skönt sen när jag får bort sängen och sängborden från vardagsrummet och byrån från hallen! Då ska jag få ner nya vardagsrumsbordet jag fått av mamma och bokhyllan jag fått så jag kan måla det! Sen ska jag NJUTA av en lägenhet utan kaos! Det har det ju i princip varit sen jag flyttade in i slutet på mars! Så nu vill jag ha ordning och reda ett tag innan jag sätter igång med nästa projekt..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag nog skjutsa Eve till alfta och sen ska jag mysa med min karl.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar