fredag 9 september 2011

Gör sovrummet redo..

För att få fint golv.. Har plockat undan allt från golvet och nu ska jag dammsuga och svabba av det! Sen är det bara att vänta på att golvet blir lagt! Var på karl hedin idag och köpte fönsterbrädan, så nu har jag tagit bort den gamla och bärt upp den till förrådet.. Och fy tusan vilken tung fönsterbräda.. Var svettig när jag kom upp och då är det bara två våningar! Hahah!!  Har lagt dit den nya oxå lite provisoriskt, och tänk vad så lite kan göra! :)

Var och hämtade ut mina nya fönsterlampor till köket idag oxå.. Och det blev oxå fint!! :) Har ju "lånat" mina sänglampor innan och haft där.. Men nu så vill jag ju ha dom som sänglampor så jag beställde nya till köket från ellos förra veckan! :) Slänger ut en bild på dom en annan dag för mobilen sitter på laddning..

Ska sätta fart och göra sista rycket nu.. sen blir det freeedaaagsmyyys!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar