torsdag 31 mars 2011

Målarverkstad!

Idag satte jag igång sovrummsrenoveringen lite lätt. Idag var det garderoberna som fick sej en omgång av penseln invändigt! Blev lite fräschare där inne.. :) Så snart kan jag börja hänga in mina kläder! Fast måste på ikea en sväng oxå innan den kan bli riktigt klar, måste köpa nya hyllplan och så! Får kanske bli en tripp till veckan! :) Och när garderoben är klar invändigt så är det garderobsdörrarnas tur att bli vita och fina! Dom var ju tapetserade innan men jag tänker ta bort tapeten och måla dom istället.. Hur fult som helst med tapetserade dörrar tycker jag.. är så mycket jag vill göra men allt tar ju sån tid! Och i helgen jobbar jag så då blir det inte mycket gjort! Men jag får väl ha tålamod helt enkelt! :)

Igår var mamma och pappa hit en sväng på kvällen. Så fick hjälp att bära upp alla lådor som skulle till förrådet och sätta upp gardinstång i vardagsrummet, dock kom det inte upp någon gardin eftersom jag har fått så himla högt till tak här så blev mina gardiner jätte korta! =p Men hissgardinen i köket kom upp och gardiner i sovrummet. Så nu börjar det kännas lite ombonat här hemma! :)

Nu blir det en dusch och sen göra mej redo för jobb! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar