tisdag 8 mars 2011

Sjukling!

Trodde förkylningen och febern hade börjat gå tillbaka men icke.. Idag på jobbet kom den tillbaka så fick ge upp och gå hem! Så nu har jag bunkrat med apelsiner så jag ska bli frisk någon gång! Imorgon är jag ledig så då får jag en till dag på mej att bli frisk! :) Dock har jag lite jag måste uträtta imorgon.. Bland annat åka till optikern eftersom jag glömde avboka den tiden idag, och gå på arbetsförmedlingen! Tanken var att jag skulle gå och fixa ett pass imorgon med men det stryker jag från min "att göra lista".. Det får vänta tills näsan är mindre röd och ansiktet ser lite piggare ut! haha

Tycker månden kan gå fort nu så jag får flytta tillbaka till bollan igen.. Och få en egen lägenhet igen!! Har börjat planera lite smått så nu vill jag bara sätta fart och fixa! :) Längtar bara mer och mer nu.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar