måndag 14 mars 2011

Tänkte jag skulle visa några livstecken härifrån.. Jag lever och mår bra, förkylningen är så gott som borta! :)

Helgen har bestått av jobb på lördagen sen bar det av till Eve där hon mötte mej med en cider.. Och jag är ju inte den som spottar i glaset så det var ju bara att fortsätta! åkte hem till Hasse och Tomas och sen vidare mot tranan.  Kul kväll, mindre kul söndag.. ;) Blev bjuden på mat av Eves mamma Maria på söndan.. Porterstek, sås och potatis! Såå gott!! :)

Jag har fått fast jobb oxå.. Efter många år som extrapersonal och vikarie så har jag äntligen mitt fasta jobb!! Passar ju bra så här precis efter jag köpt lägenhet och så.. Och apropå lägenheten så får jag flytta in den 26 mars.. Så det är inte ens två veckor kvar! :)

Imorgon bär det av till Järvsö en sväng för att rasta brädan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar