onsdag 16 mars 2011

Lägenhetsplanering

Passade på att göra en beställning från ellos häromdan.. Hade egentligen bestämt att jag inte skulle köpa något till lägenheten fören jag fått den! Dels för att slippa flytta det med allt annat och dels för att det vore roligare att få handla allt sen! Men så damp det ner så bra erbjudanden så då kunde jag inte låta bli.. Så det fick bli;

En lampa till sovrummet

En sängkappa

Överkast

Kudde

Nytt tyg till kökssoffan


Tillsammans blev detta ca en tusenlapp. Riktigt bra tycker jag iaf! :)

Var även på Camillas corner här i byn idag och köpte knoppar till mina sängbord, är snart klar med målningen så då fattas det bara att få dit dom nya knopparna så är dom färdig! :)
Och imorgon ska jag åka på jysk och beställa ny säng! :) Ska även få med mej pappsen någon dag och köpa brädor till min huvudgavel till sängen.. Han ska nämligen hjälpa mej att göra en sån! :) Så som ni hör så är planeringen av lägenheten i full gång! :) Och att jag inte klarade av att vänta med allt tills jag fått den som jag bestämt. Men vissa saker kan ju faktiskt vara bra att ha innan jag flyttar in.. Som säng tex.

1 kommentar:

  1. kommer bli såååå tjusigt!! Imorrn är du min. jag saknar dig,som fan!

    SvaraRadera