fredag 1 april 2011

Tröttmössa

Kors i taket vad trött jag är.. Sitter och väntar på att Big Brother ska börja nu så jag får hoppa ner i min sköna säng sen! :) Fast helst önskar jag att jag fick dricka vin och gå på sport in ikväll.. Doka och Ola & potatisarna spelar. Men har man jobbarhelg så har man! Pengarna behövs ju nu om man säger så.. Och inte blev det bättre när jag kom ut till bilen igår och hade en p- böter på rutan! Arg tjej kan jag lova! Men tydligen är det p- förbud här utanför på torsdagar mellan 9-14.. ?? Så nu ska jag försöka komma ihåg det alla torsdagar framöver!

Nu märker jag att dom har tagit bort min tv 11!! Damn! Får kolla på det via nätet imorgon då.. Hade ju internet här när jag flytta in så har kunnat använda det! Men antagligen har han sagt upp det från och med idag för det funkar inte längre! Så nu gör jag en fuling och surfar på någon annans trådlösa! Dock tänker jag beställa eget på måndag så jag tänker bara vara fräck en liten stund! :) Sen är jag ganska nöjd över att tv kanalerna finns kvar.. Eller alla utan tv 11 då! Så jag har massa canal+ kanaler! Och SF kanalen.. Jag som älskar svenska filmer så den är helt perfekt! Så om den försvinner så betalar jag nästan vad som helst för att få tillbaka den! haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar