måndag 28 mars 2011

Ja då var den här dagen snart slut.. Har inte fått mycket gjort känns det som! Fortfarande kaos, eller mer kaos rättare sagt eftersom jag hämtat hit mer saker. Men sängen är på plats iaf! :) Ska bli spännande och se hur första natten går med tanke på hur mörkrädd jag är. Gardinstängerna gick det sådär med.. när jag var halvvägs till bollnäs igen så kom jag på att jag glömde ta med mej stängerna! och när vi skulle skruva dit fästena så bara krångla det med med pluggar. Så imorgon får jag åka och köpa nya så ska vi försöka få dit dom på onsdag ist! Och förhoppningsvis har jag lyckas fått med stängerna då med så jag får upp gardiner snart.. Så det slipper eka här hemma och det blir lite hemtrevligt! :)

på min lilla shoppingrunda så fick det även bli nya tapeter till sovrummet. Står inte ut med dom som sitter där.. Så ska väl leta mej ett golv också sen övertala pappsen att hjälpa mej nästa helg! :)



Den tapeten fick det bli så fondvägg och resten vitt! :) De är från Boråstapeters kollektion Boheme. Kändes mysig att ha i ett sovrum och kommer nog göra sej bra med min sänggavel! hoppas det blir bra iaf! :)

Nu ska jag byta om till mysbyxor och mysa ner mej i soffan och kolla på Big Brother!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar