måndag 21 mars 2011

En vecka kvar av livet på landet!

Sitter själv hemma hos mamma och pappa och väntar på att få åka och jobba! Blir lite lätt långtråkigt så nu längtar jag efter att ha en egen lägenhet igen! Och att få bo i bollnäs! :) 

Helgen har bestått av jobb och födelsedagsfest hos Malin i alfta! Hade jätte trevligt! Sen bar det av mot bollnäs för hoffmaestro på tuppenz. dock hann jag vara där kanske en kvart så hade jag tröttnat fullständigt! Så tänkte åka hem och sova men gjorde ett försök på sport in ist!
Igår vakna jag och var inte ett dugg bakfull.. Så skönt! :) Blev lite SM-finals tittande hemma hos Jerry..

Ikväll efter jobbet åker jag till eve och sover hos henne.. ska ner på banken imorgon förmiddag och lägga upp lånet och sen spenderar jag dagen i bollnäs innan det är dags för jobb igen! :)

Förresten så skulle jag behöva lite hjälp.. jag kommer ju få inglasad balkong nu när jag flyttar! så då känns det lite tråkigt att bara ha mina vanliga balkongmöbler! Men kommer inte på något bra att ha där.. det ska vara något som är skönt att sitta på det är huvudsaken! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar