lördag 26 mars 2011

Hejdå Edsbyn, Hej Bollnäs!





Imorgon går äntligen flyttlasset mot Bollnäs igen! Längtar som en galning, är som ett litet barn dagen innan julafton! Var en  sväng på Ikea idag med Eve, hennes pappa och hans fru. Dock blev det bara en taklampa, lakan och två filtar idag.. Eftersom det var så länge sen jag såg lägenheten så ville jag inte köpa så mycket innan jag sett den så det får bli en tur till om några dagar! :) Ville ju inte åka dit och kolla innan eftersom städfirman fortfarande var kvar!
Men nu har jag varit dit och kollat.. :) Kommer bli himla bra det här! Dock var tapeterna i sovrummet värre än vad jag hade för mej så det fick nog bli en tapetsering så snart som möjligt.. Och nya golv i samma veva! Kuuul!! :)

Nu ska jag sova så jag vaknar i tid imorgon och kan jaga upp resten av familjen!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar