söndag 6 mars 2011

Vasaloppshelg

Sitter och kastar ett getöga på vasaloppet nu.. Folk är verkligen tuffa som ställer upp på det! Mina klena armar och ben skulle inte klara många kilometer! Fast jag ångrar mej lite nu att jag inte köpte längdskidor nu i vinter som jag hade tänkt. Får väl försöka ta tag i det nästa år då! :)

Helgen har bestått av jobb.. fick hoppa in extra i lördags pga magsjuka. Mycket bra för lilla kontot! Mycket man ska ha pengar till nu, möbler till lägenheten, en resa till kreta i maj, festivalbiljetter och nya vårkläder! :)
Dock fick jag jobba med feber och förkylning så det var lite segt vissa gånger!

Idag ska jag nog ge mej på första lagret med färg på sängborden. Och en liten promenad i det fina vädret, om förkylningen går med på det. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar