tisdag 30 oktober 2012

Tisdag

Den där vintern vi fick igår varade inte så länge! Visst finns det lite snö kvar men fy vad blött och plaskit det är.. Jag ville ju ha den där gnistrande mjuka härliga snön.. Men man kan ju inte få allt.. Bara att hoppas på att den kommer tids nog! :)

Började med att plocka iordning lite här hemma innan frukost.. Sen blev det en promenad med bästis.. Tänk att man kan förena nytta med nöje sådär.. Ist för att sitta i soffan och umgås så är det lika trevligt att ta en promenad och få lite motion och frisk luft på köpet! Perfekt ju.. :) 
Under promenaden bestämde vi oss för att käka lunch ute idag med Mats, Jerry och Tomas.. Var evigheter sen jag lunchade ute sådär så det var mysigt! Förut hände det flera gånger i veckan.. Jag lagade nästan aldrig lunch hemma. Som en ungkarl kan man säga.. ;)  Nästan lite pinsamt när man tänker på det.. =p Nu är det tvärtom och jag lagar alltid mat hemma och äter nästan aldrig ute.. Har det med åldern att göra tro?! ;) 

Nu sitter jag hemma och slappar lite innan det är dags att åka och jobba.. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar