fredag 26 oktober 2012

Hej på dej helgen!

Du är efterlängtad! Efter att ha haft flera helger uppbokade nu så ska det bli superskönt med en helt ledig helg!! :)
Har absolut inga planer.. Förutom att kolla på tre filmer jag hyrde idag! Jisses vad jag har börjat kolla på film på slutet.. Hyr film stup i kvarten! Men det hör väl hösten till eller hur? Eller är det vinter nu? Kallt börjar det bli iaf! Från och med nu åker nog vinterjackan fram.. :)

Ikväll ligger jag bara i soffan under filten och kollar på x-factor! Tänt massa ljus och bara njuter av att det är fredag! :) fortfarande förkyld så det blir ingen träning under helgen heller! Viloläge på! Har träningsabstinens som heter duga så på måndag ska jag vara fit for fight har jag bestämt! Hoppas koppen håller med!

Apropå helgens underhållning så blev det en mix av lite av varje.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar