lördag 27 oktober 2012

Jag är redo..


för vintern.. Tror jag iallafall! Man vet ju aldrig hur vintern kommer bli iochförsej! :)
Men en ny parkas är inhandlad, nya skor till kalla snöiga promenader, ullstrumpor är ett måste till mina kalla fötter på vintern så jag har köpt mej två par till. En nygammal jacka till promenader och skidbacken som jag köpte av en tjej på köp och sälj gruppen på facebook! :) Och ett nytt pannband.. är det inte jättekallt ute blir det lätt lite varmt med mössa på promenaderna men tokkallt år öronen! ;)
har även köpt ett till underställ, fleecetröja och lite smått och gott så nu borde man väl överleva vintern eller hur? :) Provade att köpa understället från Newbody.. Får se om det är bra eller inte.. Blir lite skeptiskt med tanke på priset. 150kr för både tröja och byxa låter ju kanske lite väl billigt för att det ska va bra!? Återstår väl att se! :) 

Tycker jag har gjort riktiga fynd iaf.. Det är ju inte direkt billigt med vinterkläder!! Det är tur man kan hitta bra grejer begagnat, på REA och att man kan önska sej i julkapp.. :)  

Det enda som fattas är att hämta täckbyxorna från vinden så är jag redo! :)





Parkas från Didrikson


Ullstrumpor som är köpt på "mitt ICA" 

Nygamla jackan från köp och sälj. (fyndade den för 200kr) :)

Nya skor från Salomon. Dock har jag fått dessa i Julklapp.. Liiiite för tidigt! ;)
Oxå var det pannbandet då.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar