tisdag 23 oktober 2012

Hej igen!

Nu var det länge sen jag uppdaterade igen! Lusten har väl inte funnits helt enkelt! :)

Idag jobbar jag eftermiddag så imorse fick jag en välbehövlig sovmorgon.. Till kl 8, men låg kvar i sängen till kl 9. Så himla skönt att få ligga kvar och dra sej! :)
Hade bokat in ett spinningpass kl 11 men jag avbokade. Halsen känns inte som den ska och näsan börjar bli täppt! Var lika i början av förra veckan oxå men då masade jag mej iväg och tränade ändå! Men nu tänker jag minsann vila tills jag känner mej kry i kroppen.. Så man slipper känna sej halvförkyld var och varannan vecka.. Dock känns det ju himla tråkigt när man egentligen inte känner sej sjuk och känner att man vill träna.. Men hellre några dagars vila än att man drar på sej en riktig "sjuka" och får avstå från träningen mycket längre! :)

Så nu ska jag ladda med vitaminer, esberitox och mycket sömn.. Då borde det här vara snabbt undanstökat! :)


Citrusfrukter innehåller mycket c-vitamin

Nu hoppas jag att det inte dröjer lika länge innan nästa inlägg kommer! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar