torsdag 1 november 2012

Ledig dag!

Ja idag har jag vart ledig.. Så städning har stått på menyn! Inte så kul men skönt när det är färdigt! :) Dammtorkat hela lägenheten, dammsugit och moppat golv! Så nu är det rent och härligt här hemma.. :)

var och shoppade lite på Panesgården igår efter jobbe. En liten vit ljusstake och två små ljuslyktor.. Hade en plan att jag skulle piffa till köksbordet lite! Så idag åkte jag på erikshjälpen för att leta en bricka att ha allt på! Hade tänkt mej en rund bricka men någon sån fanns det inte så det fick bli en rektangulär ist.. Funkade det med och bordet blev lite piffigare iaf! :) 
Hittade även en liten nött spegel som jag roffade åt mej snabbt som attan.. Har velat haft ett spegelfat länge men alltid när jag hittat så har jag tyckt att jag "behövt" något annat mer så jag har struntat i det! Och det var ju en himla eftersom jag hittade det här.. för en TIA! Det kallar jag fynd! :) Och att det är lite nött gör ju det bara finare! :) Sen hade jag ju sån tur att det var "fötter" på den.. :)

Lite nytt på köksbordet

Det nya fiina spegelfatet! 

Efter städningen hann jag baka bröd och slappa lite i soffan innan det var dags att gå till sporthallen för ett pass nordic power.. Så nu sitter jag i soffan, nyduschad, mätt i magen och har tänt massa ljus och njuter av mitt nystädade hem! En dag kvar till helg är det oxå! Skönt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar