söndag 28 oktober 2012

På förr

Tänk va mycket bra tv-program det fanns förr.. När man väl börjar fundera så kommer man bara på mer och mer.. barnprogram och andra serier! :)


Vita lögner


Tre kronor

Skilda världar

Sunset beach

baywatch

Rederiet

Beverly Hills 90210

Melrose place


Dawsons creek



Ja ni ser.. Listan kan göras huuur lång som helst! :) Åhh jag blir helt nipprig i kroppen när jag kollar.. Tänk vilka minnen man får av alla.. Hur man skyndade sej hem från skolan för att man skulle se, bönade och bad om att få äta middagen i soffan så man kunde kolla.. Blockerade tvn hela tiden för att man inte kunde missa något. På den tiden gick det ju bara kolla på kabel tv på endast en tv.. Ofta slutade det med att jag fick sitta nere i soffan och kolla och mamma och pappa fick kolla på min lilla plutt tv på mitt rum.. ;) och sen hade man ju alltid minst en kille i varje serie som man var lite smygkär i.. ;) 
Nu finns ju vissa av dom här serierna att köpa men iaf.. :)

Barnprogrammen får jag ta i ett senare inlägg.. ;) 




1 kommentar:

  1. haha :) Jaa va kul!! Så himla sugen på att beställa hem några boxar med gamla serier. Mysigt!

    SvaraRadera