söndag 28 oktober 2012

Vintertid

Har ni ställt om klockan nu då? I det här hushållet är då det inga problem för dom enda klockor som finns ställer om sej själv! :) 

Jag tog en rejäl sovmorgon idag.. Vaknade inte först kl 9! Och med tanke på att vi ställt om klockan så skulle ju klockan egentligen vart 10! :) Men det behövdes! Har legat vaken och hostat dom tre senaste nätterna så sömnen har inte vart tipp topp.. Det är ju tur sånna här gånger att man sover själv och inte håller andra vaken! =p Förutom i torsdags då jag sov hos mamma och pappa och höll min lättväckta mamma vaken hela natten! ;) 

Nu ligger den bananplättar i magen och jag ska krypa upp i soffan och kolla på en av filmerna jag hyrde.. :)




Senare idag blir det nog en liten promenad för att få komma ut och få lite frisk luft och sen ska jag nog baka lite oxå! Och tvättstugan ska oxå hinnas med! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar