onsdag 26 september 2012

Ordning och reda..

Ja då var alla garderober fina igen.. Ordning och reda blev det! Himlans skönt måste jag säga.. Har ju haft ett enda virrvarr med skor i garderoben i hallen! vissa skor hade jag inte ens packat upp sen jag flyttade hit! Illa va? Men nu är det ordning där inne med både skor, jackor och väskor! :)
Sen rensade jag även ut lite kläder i garderoben.. Fy vad mycket man har som man inte använder! Och vad tomt det känns efteråt!! Tur jag har ett H&M paket som ligger och väntar på videohallen så jag kan fylla ut liite! ;) Och mamma ska få en kasse att gå igenom och kanske fylla ut sin garderob med oxå.. =p 

Har även hunnit med tvättstugan, dammtorkat hela lägenheten, dammsugit, lagat middag och bakat bröd! Så den där vilan jag funderade på tidigare blev inte av! ;) Brödet jag bakade var riktigt enkelt att göra och gott blev det! Älskar hembakat!! :) Receptet kommer från PT-Fia och bilden är lånad därifrån..


Jag halverade dock receptet eftersom jag bara äger en brödform! ;) Så ikväll blev det nybakat bröd och en smootie till kvällsfika! Nomnom!!

Nu börjar det kännas att det vart full fart hela dagen så jag ska ta och bädda rent i sängen och sen hoppa in i duschen och sen lägga mej och sova! Finns väl inget bättre än att lägga sej nyduschad i en renbäddad säng!!?? Börjar ju kl 7 imorgon så det är ju bäst att komma i säng i tid.. :)

Natti natti!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar