lördag 29 september 2012

en lördag med festligheter

Idag började jag med att ta lite sovmorgon och avbokade mitt träningspass! Hur dålig man än känner sej så måste man ibland.. Har känt mej så trött den här veckan så kände jag behövde få sova ut lite! Och det var skönt kan jag lova! :) Mötte sedan upp Eve och Frida för att gå på badhuset och plaska lite och avsluta med bubbelpoolen och fruktstund i bastun.. mysigt! :)

Nu är jag hemma och slappar lite innan jag ska börja göra mej klar för att åka mot Edsbyn.. Det vankas firmafest.. Svenne Rubins på röda bonden! :) Har inte känt mej så taggad innan men nu börjar det smyga sej på! Var några veckor sen jag var ut så det ska bli kul! :) Fast jag är en föredetta edsbybo så har jag aldrig vart en helkväll på röda bonden så det blir något nytt.. Får se om det blir enda gången oxå! haha! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar