torsdag 27 september 2012

Full fart mot ledig helg!

En dag kvar till helg nu! Det ska bli gudomligt skönt! Trött tjej här kan jag lova! Imorse försov jag mej till och med.. usch va hemskt det är! Hela dagen blir helt fel! Och pinsamt är det! Fast jag försov mej ganska lindrigt så jag blev "bara" en kvart sen men ändå! 
Men det jämna ut sej innan dagen var slut iaf då jag behövde jobba över lite.. :)

Moster Marie frågade om jag inte hade lust att följa med henne på Lindbergs utförsäljning efter jobbet! Hon behövde köpa nya overaller till pojkarna och det är alltid packat med folk på deras utförsäljningar så hon behövde lite extra ögon med sej för att hålla koll på bråksäckarna! ;) Och ja.. jag förstår vad hon menade! ;) Så det blev en mysig eftermiddag med småkusinerna! Fick följa med och hämta dom på dagis oxå.. Andrè som aldrig vill följa med hem från dagis utan ska stanna kvar och leka och får övertalas läänge innan Marie får med han hem lämnade gladeligen ifrån sej sina leksaker och sprang och klädde på sej! Och Jens hade vart och badat och hade Stig- Helmer frilla deluxe! ;) Sötnötter! <3

Nu är jag hemma igen och ska göra mej klar för att gå på sporthallen för ett spinningpass.. Det som jag tyckte var ganska tråkigt i början, nu älskar jag det! :) Så det här blir tredje passet sen i söndags! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar