onsdag 26 september 2012

En regnig ledig dag!

Usch idag var det inte roligt väder ute! Grått, trist och regnigt! Kom nyss hem från sporthallen efter ett pass Nordic Power med Petra.. Det första hon sa när hon kom va "gud vilket mysigt väder det va idag eller hur?" Men då har ju hon vart på Kreta (?) hela sommaren oxå.. ;) Å andra sidan så är hon alltid glad och positiv så det hade kanske inte spelat någon roll.. :) Vi andra höll iaf inte riktigt med! :) Men för att kompensera det dåliga väder gick jag förbi solarieöarna på vägen hem..

Inatt har jag sovit som en kråka och har inte alls fått mycket sömn.. Så himla tråkit när man vaknar mitt i natten och inte kan somna om! Så då när jag låg vaken tänkte jag om jag skulle avboka träningspasset nu på morgon och gå på något i eftermiddag ist.. Men nä, när klockan ringde så var jag iaf sugen på att gå och träna fast jag var supertrött! Inget fel på träningsmotivationen nu inte! Det är så härligt när det är så.. :)  Så det får kanske bli en liten eftermiddags vila idag ist om det behövs.. 

Resten av dagen har jag tänkt ha en liten "rensardag" här hemma.. Städa i garderoberna där det har blivit totalt kaos och hela lägenheten behövs dammtorkas.. Så det var kanske perfekt väder idag ändå! :)

bild härifrån


bild härifrån

Galgar
bild härifrån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar