onsdag 19 september 2012

Ledig dag!

Ja idag har jag vart ledig hela långa dagen.. Det är verkligen lyxigt att få va ledig en dag så här mitt i veckan tycker jag! Dom uppskattas om man säger så.. :)

Började dagen med ett pass nordic power.. Finns väl inget bättre sätt att få börja dagen än att få köra slut på musklerna! Efteråt så följde jag med bästis hem.. Det var dags för en EveLisa dag! :) Vi besökte solarieöarna, la ansiktsmask, kollade på film vi hyrt och gick skogspromenad med Tyson i elljus spåret på bolle.. :) Mysdag med andra ord! 

Är ju uppväxt med skogen bakom knuten eller hur man ska säga och lekte alltid i skogen när jag var liten.. Men på senare dagar så har jag inte alls tyckt om att vara i skogen! Har blivigt gammal och fessig tror jag.. ;) har mest bara vart rädd för allt som finns där, spindlar, björn, varg, orm, ja listan kan göras lång! =p  Men idag så blev jag faktiskt lite nostalgisk  och tyckte det var jätte skönt att komma ut i lite skog och andas frisk luft! Så det blir nog fler gånger! :)

Nu tänker jag göra mej redo för sängen.. Imorgon förmiddag blir det ett pass kettlebell innan jobbet! :)

1 kommentar:

  1. va sjukt :) När man pratar om det lixom! Jag ska också bli bättre på att stretcha.. För de är nåt jag verkligen suger på! vi syns snart :)

    SvaraRadera