lördag 15 september 2012

Helgen är här..

ja då var det lördag igen då.. Ibland känns det som att veckorna bara består av måndagar och fredagar! Idag är jag iaf ledig.. Så har precis petat i mej lite frukost! En mango/hallon smootie och två finncrisp.. Så nu är det väl bäst att göra sej redo för sporthallen och ett pass functional moves! Hade ingen lust att gå imorse när jag vakna men va tusan.. Det är ju alltid kul bara man kommit iväg och man brukar ju inte direkt ångra sej efteråt när man står där helt svettig! :) 

Senare idag så måste jag ner på stan och leta födelsedagspresent till storebror som fyller år på måndag.. Har inga ideèr om vad jag ska köpa så får se hur de går! 
Sen blir det nog mys med bästis och hennes syskonbarn ikväll! :) Utan godis och läsk för min del! ;) 

1 kommentar: