tisdag 26 april 2011

Skräll

Eftersom jag har vart dålig på att skriva här under helgen så chockar jag med två idag! :)

Nu sitter alla garderobsdörrar och luckor på plats! Äntligen! Fast kom på precis när jag satt upp dom att dom ju snart ska ner igen.. När jag ska måla listerna runt om garderoben! Men jag får känna på lite iaf hur det kommer se ut! Och när jag ändå var igång så fick det bli ett till varv på huvudgaveln med.. :) Nu är jag igång igen! =p

Var så rastlös tidigare så jag har även vart ute på en promenad ikväll.. Skönt var bara förnamnet! :) Också mår man lite bättre med tanke på vilken onyttig helg det har vart! ;) Sen kolla jag på gårdagens Big Brother avsnitt, jag och eve missade det igår.. Kollade på söndagsfinalen då och var lite virrig i skallen och missade att det var måndag och att det ju gick ett till avsnitt på kvällen.. Istället gick vi på statioil och hyrde paranormal activity 2.. Och det hela slutade med att jag fick stanna kvar och sova på hennes soffa.. Och inte ens vågade gå och kissa.. Usch läskiga filmer, fast ändå måste jag kolla på dom! fast ettan var mycket läskigare!

Hämtade ut knopparna till garderoberna idag också.. Dom var väldigt fina! Nu behöver jag bara någon med en borr som kan hjälpa mej! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar