onsdag 6 april 2011

Ikea

Idag styrde vi toyotan mot gävle och valbo jag och eve.. :) Först gjorde vi stan för att sedan ta valbo köpcenter och slutligen ikea! Behöver jag berätta vart vi handla mest? =p Jag fick ihop alla grejer jag behövde till garderoberna.. Vad jag vet nu iaf! =p Plus lite mer råka ju slinka ner i vagnen.. Eve slog på stort och handlade massa nytt hem! :) Så det slutade med att vi hade proppat en hel kundvagn med grejer.. Dock var hyllplanen jag köpte lite för lång som jag hade väntat så måste hem till pappsen imorgon så han får kapa dom lite! Sen får jag äntligen vika in mina kläder!!
Hittade även lite nytt att fylla ut garderoberna idag.. En kofta, ett linne och två tröjor!

Tycker veckorna går så fort.. Redan torsdag imorgon och bara två dagar kvar till helg! :) ska bli så skönt att få vara ledig.. för i helgen tänker jag vara just ledig! Hade ju tänkt ta hit pappa o lägga golv och tapetsera men tar nog det nästa helg ist! Känner bara för att göra det som faller mej in för stunden i helgen.. Nu har det vart flera helger med jobb och sen en helg vart det ju typ bara flytt så nu tänker jag ta ledigt på riktigt! :) Och när man är ledig på riktigt så är vin ett måste eller hur? ;)

Nu ska jag stoppa i mej lite jordgubbar och mjölk och glo på tv lite innan det är läggdags! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar