torsdag 28 april 2011

Klantig

Nu har det spralliga i kroppen lagt sej lite.. Blev ju lite tok när jag skulle beställa biljetter tidigare så jag blev lite smått bajsnödig! Och sen när allt blev riktigt så fick kroppen ett glädjerus.. Alltså dubbelchock! Haha.. Skulle beställa två en dagars biljetter till mej och Eve.. Klicka i, betala, blev glad i två sekunder då jag ser på orderbekräftelsen att istället för två fredagsbiljetter har jag köpt två torsdagsbiljetter! Gaahh! Så typiskt mej!! Kasta mej på mobilen och ringde support och förklara läget.. Och som tur var så gick det ångra köpet så han återbetalade mina pengar och jag kunde besälla nya.. Pjuh!! :) Slutet gott allting gott som det sägs! ;)

Nu kom jag precis hem från långnäs, har varit där med Eve och Frida och ätit glass. Dock verkar värmen försvunnit så det var lite för kallt för min smak!

Snart helg igen också.. Har haft en riktig kort vecka så den hann ju knappt börja innan den kommer avslutas imorgon! :) Hoppas på en till helg med samma väder som förra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar