tisdag 12 april 2011

Silver

Gjorde precis en beställning från Fridas gård på knoppar till garderobsdörrarna.. Är ju så gamla dörrar så man öppnade dom med nyckel förrut! Men nu ska jag fixa så det blir knoppar istället.. I fattigmanssilver stuk.. Jag älskar fattigmanssilver! Tycker det är så fint! :) Så hittade även en ljuslykta även den i silvret! Var ju och fyndade ett fint litet fat idag på erikshjälpen för en tia som jag behöver behöver en lykta till! :) Sen vågade jag inte kika runt mer för man kan klicka hem hur mycket fint som helst från fridas gård.. ;)
Det är inte bara fattigmanssilver jag är svag för utan även gammalt silver, har fyndat några silverfat från erikshjälpen, även några kammarljusstakar och gammla silverbestick har fått fått följa med hem därifrån. För nästan inga pengar alls! :)


Dörrknopparna

Fina ljuslyktan






Fatet som ljuslyktan ska få bo på..

Ett fat som fick bli fruktskål

Ett med fattigmanssilver på.. Fattas dock ett blockljus i arrangemanget.
Detta pryder mitt vardagsrumsbord!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar