måndag 2 maj 2011

Våren försvann..

Våren var vist bara här på snabbvisit förra helgen! Nu kom kylan tillbaka igen och även snö!? Tur att den försvinner på en gång iaf! Nu tycker jag det får vara nog och att våren kommer för att stanna!

Idag när jag kom hem från jobbet så klickade jag in på hm för att beställa lite kläder till kreta.. Blev några klänningar som såg sköna ut att ha efter en dag vid poolen! ;) Dock var det några som inte skulle komma fören i juni så dom hinner jag inte få.. Men förhoppningsvis så kommer dom ju till användning här hemma också! :)

Sen fick det bli lite fix i sovrummet igen.. Har målat ett varv runt garderoberna så tänkte försöka hinna med ett varv till imorgon innan jag ska jobba! Och nu tänkte jag ge mej på huvudgaveln igen! Känner bara att jag vill bli klar med allt nu.. Känns halvfärdigt i hela lägenheten så nu vill jag bli klar med sovrummet så jag kan ge mej på nästa projekt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar