torsdag 3 januari 2013

2013

Då kommer det första inlägget för 2013! 

Idag har jag vart ledig så jag har passat på att ha storstädning här hemma.. tagit bort julen och dammat och skurat hela lägenheten! Så himla skönt att få det gjort! Har ju jobbat en massa på slutet så jag har typ bara vart hemma och ätit och sovit har det känts som.. Så städningen har inte riktigt hunnits med! Men nu är det rent och fint överallt! :) 

Sen blev det ett pass Power på sportis! Himlans va skönt att få låta musklerna jobba lite! Älskar när det bränner i dom! ;) Var jätte länge sen jag körde power nu så det brändes lite extra i musklerna idag! Sjukt hur fort det går innan man är ur form! Nu på slutet så är det mest bara spinning som det har passat att gå på! Så idag när jag gick därifrån så var det med både skakiga armar och ben.. :) Skönt! Och skönt att det är "vardag" igen med både mitt schema och sporthallens schema så det passar bättre med träningen! :) 
Dock lär man väl få trängas en del där nu i några veckor så här i nyårslöftenstider! ;) 

Nu börjar ögena bli trötta fast klockan inte ens är 22.. Så funderar på om jag ska gå och sova redan nu! :) Ibland är det ju skönt att komma i säng i tid! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar