onsdag 9 januari 2013

Glädjedag! :)

Har haft en såndär härlig dag idag.. En riktig glàdag! :) Studsade ur sängen (läs bäddsoffan hos mamma) käkade frukost med pappa och sen åkte och jobbade till kl 14. Det lite tokiga med dom här dagarna är att jag lätt blir lite "tankspridd"/"flammsig" så idag glömde jag först min mobilladdare hos mamma och pappa, ringde pappa så han tog med den till mitt jobb.. Och nu ligger den kvar där! ;) jaja.. that`s life! ;)

Direkt efter jobbet så åkte jag till Knåda sport och köpte mej ett par längdskidor.. Eller ja.. hela kittet! :) Knåda sport måste ju vara det bästa stället man kan handla "sånna här grejer" på.. Man får alltid jätte bra hjälp och det är toppen bra priser.. :) Så hem kom jag med skidor, stavar, pjäxor, flera olika vallor och "kloss" och dessutom innan jag skulle gå så fick jag en knåda sport mössa.. En sån sån var en självklarhet när man åkte skidor! ;) Och jag tror att alla Edsbybor har nog nån gång i tiden ägt en sån mössa.. ;) 
Det bästa var att jag var helt själv där så jag fick massa bra hjälp med hur jag ska valla skidorna och lite teknik jag kunde tänka på när jag åkte!  som sagt bra ställe! :)

Efter det åkte jag hem och bar in alla grejer och skyndade mej att springa över till Eve.. satt och hängde en stund innan vi gick mot sporthallen för ett pass Core xpress och ett Extreme xpress.. Vi var lite nyfikna på extreme passet så vi testade ett pass.. Och det var inte sista gången kan jag säga! Jisses vilket roligt och dödsjobbigt pass!! Helt prefekt alltså! ;) Längtar redan till nästa gång! 

Nu sitter jag och kollar på Coyote ugly på femman.. Snacka om nostalgi! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar