söndag 23 december 2012

Världens längsta dag..

Ja det var iaf så det kändes när man var liten! :) Dagen före julafton var en riktig plåga som gick sååå segt! Och man gjorde allt för att få dagen att gå fort.. Kommer ihåg att jag och min storebror brukade planera dagen innan vad vi skulle hitta på för att få den gå så fort som möjligt! :) Ett år skulle vi försöka sova oss igenom den för att när man sov gick tiden fort.. Så vi laddade med täcken och kuddar i soffan framför en film i hopp om att vi skulle somna.. Men det gjorde vi ju inte! ;) 
Fast man inte har just den känslan längre så är det ju fortfarande lite speciellt med dagen innan julafton! :) 

Själv klev jag upp tidigt imorse för att börja tvätta.. Tanken var att jag skulle på spinning oxå men jag avbokade det och grejar en massa hemma ist.. Kl 14 är det dags att börja jobba så min "uppesittarkväll" spenderas på Ica! :) 

 Misstänker att det inte kommer uppdateras något här under morgondagen så jag vill passa på att önska er alla en riktigt GOD JUL!!! 
Hoppas alla får en fin dag med god mat, klappar och framförallt en mysig dag med era nära och kära!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar