måndag 18 juli 2011

usch och fy för tapeter..

idag har jag påbörjat projekt ta bort tapeter.. Var på rusta och hittade ett tapetbottagningsmedel som jag tänkte prova! Funkar faktiskt bra.. Fast bara ett lager åt gången sen får man rolla på en omgång till osv.. Så det tar sin lilla tid med tanke på att det är åtta lager som ska bort.. Pust och stånk! Men nu är jag igång iaf! :) Men kommer ju ta flera dagar innan jag fått bort allt! tur jag snart har semester och kanske får lite tid över att greja på.. För nu vill jag verligen få i ordning där inne! Vill få upp mina fina tapeter, få dit mitt fina golv, sätta dit sänggaveln och kappan på sängen.. Beställde en lampa från ellos igår som jag hoppas är finare än den andra jag beställde därifrån som fick åka tillbaka. Jag vill få i ordning helt enkelt.. Vill få i ordning i resten av lägenheten oxå men vil inte börja där innan jag är klar med sovrummet! Så nu jävlar ska tapeterna bort! ;)

Längtar även efter semester.. 4 dagar kvar bara men känns sjukt länge! Vill ha semster NU!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar