onsdag 27 juli 2011

Sool!!

Sov hos Eve i natt.. Planeringen för idag var att jag skulle dra tapeter och hon städa klart sin gamla lägenhet! Men när jag klev upp och kolla ut så sken solen som aldrig förr.. Kändes inte så lockande att gå in i varsinn lägenhet och greja på så det var bara att ändra planerna! I med frulle och på med bikini och packa in oss i bilen och åkte till lenninge! Så där har vi legat hela dagen.. Skönt att det äntligen blev lite sol.. :) Så jag har fått skrapa lite tapeter nu ikväll ist.. Skulle visst bli strålande sol imorgon också enligt yr.no så jag tänker nog ställa klockan tidigt för att hinna skrapa lite innan stranden imorgon.. Och sen fortsätta efter! :) Vägra sitta inne när solen steker! :) Fast ändå vill jag ju bli klar med tapeterna nångång.. Så det är bara att kliva upp med tupen så hinner man båda! :)
Snart har en hel semster vecka gått.. Usch va fort det går! Imorgon får A semester igen också så till veckan bär det iväg till leksands sommarland en dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar