tisdag 5 juli 2011

Ja det är sant..

här kommer faktiskt ett inlägg! ;)
Har verkligen kommit in i en bloggtorka!! Men nu ska jag försöka ge mej på några rader..

I fredags var det äntligen dags att bege sej mot borlänge och se Social Distortion!! Lätt värt varenda öre.. Och lyckan blev lite större när även the sounds spelade samma kväll så vi fick se dom oxå! :) Dock är jag väldigt glad över att vi var nykter och kunde sätta oss i bilen och åka hem och lägga sej i sin egen säng efteråt och inte i ett varmt och äckligt tält! :) Gammal och bekväm som man blitt! ;) Dock hade det lätt kunnat slunkit ner nån alkoholhaltig dryck under kvällen men mer värt att få åka hem..

Lördagen innebar fest.. Johnny på förkrök och sedan parken och hälsingenatta! Hade en riktigt trevlig kväll! Mycket folk på parken så man träffade massa trevliga människor! :) Dock en pina på söndagen igen.. Förstår inte varför jag blir så bakis nu för tiden..

Semester får jag vänta lite på.. jobbar den här veckan och sedan två veckor till innan det är dags att vara ledig! Känns lite tråkigt eftersom många redan fått semester men å andra sidan så har ju jag hela min ledighet kvar! ;)

På fredag åker jag och A på en liten "minisemester" till stockholm för att gå på sonisphere på lördag! :) Kul att få komma iväg och se lite annat än bollnäs! Dock hoppas jag på bättre väder än förra året då det pissregna hela dagen/kvällen så inte en klädpalta var torr när vi kom hem! Som ut som ett gäng dränkta katter.. Så i år vill jag gärna ha lite sol kära vädergud! ;)

Imorgon har jag ledig dag.. Och vädret visar stor SOL!! :) Så nu hoppas jag att jag kan lite på det för imorgon åker bikinin på och jag intar badstranden.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar