fredag 29 juli 2011

Partii!!

Det är fredag, semester, solen skiner så det är ju en självklarhet att gå på parken och slå klackarna i taket ikväll! :) Men först tänker vi mysa till det lite och gå ut och äta.. Göött!! :)
Har blivit strandhäng onsdag, torsdag och fredag.. Inte dåligt sådär på första semesterveckan.. Och skulle ju tydligen bli kanonväder till veckan med! :) Häärliga tider!! Är det sol ute får minsann sovrumsrenoveringen vänta! ;)
var på colorama igår och hörde efter lite angående sovrummet.. Har bestämt mej för att köra på en easy cover tapet istället för att bredspackla hela väggen.. Blir dyrare men eftersom jag inte är van att spackla och inte känner för att få slipdamm över heeela lägenheten så känns det som ett bättre alternativ.. Så då behöver jag inte vara lika noga med att få bort precis all tapet utan bara det som lossnar.. Är det sista lagret som har varit svår att få bort så då kan jag helt enkelt låta det vara! :) Så bara det blir dåligt väder en dag så tror jag nog att jag kommer få bort allt som behövs att ta bort! Men man ska ju inte hoppas på för mycket! =p Men fy så jag längtar tills allt är klart!! :)

Nu tänker jag nog banne mej ta och öppna en cider och sätta mej på balkongen i solen och bara vara en stund innan det är dags att svira om och dra sej neråt stan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar