onsdag 4 maj 2011

Söderhamn

Igår när jag slutade jobba så åkte jag raka vägen till Frida i söderhamn.. Lite drygt att åka eftersom båda framlysena på bilen gav upp så jag såg ingenting.. Suck! Men fram kom jag! :) Hon och Kalle har renoverat köket så det var jätte kul att få komma dit och se.. Fast bäst var att få träffa Frida såklart! ;) Vi satt först och pratade lite skit och sen blev det några tre kronor avnitt i sängen innan ögonlocken slog igen! :) Idag har jag följt med henne till frissan och sen käkade vi lunch och sen blev det en loppisrunda.. :) Himla mysigt har vi haft tycker jag! Så nu efter att ha sett deras nya kök och hittat massa fina saker på loppisar så kom mitt fixarsug fram igen.. :)
Garderoberna är färdigmålade så nu är det bara huvudgaveln kvar att måla och möjligtvis listerna runt dörren och elementet! Lika bra att köra allt när man ändå är igång! ;) Dörrlisterna får jag se om jag kanske byter ut helt eftersom jag iallafall ska byta golvlister..

Nu ska jag ta fram penseln och dra igång!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar