tisdag 17 maj 2011

tvättar och packar..

Har tvättstugan nu på förmiddagen så jag får tvättat allt jag vill ha med mej till kreta.. Och slipper komma hem till en full tvättkorg när man kommer komma med en hel resväska med tvätt..
Under tiden försöker jag packa lite.. Det går sådär! Ser ut som att jag ska vara borta flera veckor! Så min resväska är i princip full redan! Och då har jag inte enda par skor i den.. Hur ska detta gå?? :) Antar att jag har tagit med alldeles för mycket! ;) Åhh vad jag längtar till fredag nu.. :)

Igår slutade jag fyra.. Åkte hem och grejade på här hemma sen kom Eve och Anna en sväng. Åkte upp till Jerry och sa hej och sen åkte jag Eve och Tomas till söderhamn och donken och käkade glass sen åkte jag hem ist för att komma på BB.. La mej i soffan och kollade runt lite på nätet och sen vaknade jag halv tre i soffan.. Suck! Så jobbigt när det blir så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar