onsdag 11 maj 2011

Städdag!

Igår när jag slutade jobba så åkte jag direkt till Eve.. Där även Tomas och Jerry var! Vi kollade på big brother åt varma mackor skrattade och bara var.. :) Sen lånade jag Eves soffa inatt! Idag var vi hela ligan och käkade lunch på take off! :) Åkte hem och Eve kom över på en snabbkaffe innan hon skulle åka och jobba.. Sen drog jag igång städningen som jag skulle ta tag i måndags! Som inte blev av.. haha! Var på camillas corner igår och köpte "dukar" till sängborden och en löpare till vardagsrumsbordet så vips så blev det lite roligare att städa! ;) Men gungstolen blev målad iallafall! Så nu är den i princip klar.. ska bara sy fast band på nackkudden, men äger ju inte nål och tråd! ;)
Imorgon tänker jag åka en sväng på erikshjälpen och kolla om man fyndar något.. Har lite ideèr som man kanske hittar något till! :)

Ska även besikta bilen imorgon.. Lite nervöst är det allt! Hoppas det går bra och att det inte är några dyra fel om det skulle vara något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar