torsdag 19 maj 2011

Mot solen..

Imorgon den här tiden befinner jag mej på Kreta!! :) Äntligen är det dags!! Börjar bli lite småpirrig i magen.. Det blir första gången jag flyger i hela mitt liv! Så lite nervös måste jag säga att jag är.. =p Vi åker härifrån Bollnäs i natt vid två tiden ungefär och planet lyfter imorgon kl 7.00..  Så nu hoppas jag på att få lapa sol en vecka och dricka drinkar vid poolen! ;) Vill ni se poolen jag ska dricka drinkar vid så kan ni gå in och kika här.. :) Vi åker ju även all inclusive så det kan hända att det spenderas en del til vid baren oxå.. hah!
Tror jag är ganska klar med packningen.. eller jag måste nog vara klar, ska jag i med något mer i den där väskan så är jag rädd för att något annat måste ur.. den är PROPPfull! ;)

Har varit väldigt dålig på inlägg nu på slutet men efter en veckas semester kanske bloggandet kommer igång igen! :)

Ta nu hand om Bollnäs åt mej så kommer jag tillbaka nästa fredag och gör staden osäker igen.. Då är det ju även första fredagsrocken på långnäs för i sommar.. Så vi ses där! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar