måndag 5 mars 2012

Sportlovsvecka

Ja tänk om man ändå kunde få ha sportlov fortfarande.. Hade inte suttit fel med en veckas lov! Men jag är iallafall ledig idag! Så ska strax göra mej iordning för att gå till sporthallen och köra ett pass Core med Eve.. 
Har längtas ända sen i fredags att få gå och träna igen! Och det är så kul när man känner så! Varför har jag inte vågat tidigare?! Jag och Eve har ju vart jätte nojjiga för gruppass.. Tyckt att det vart pinsamt att gå dit för att man ska skämma ut sej.. Men vi har ju märkt nu att man har fullt upp med övningarna så man hinner inte hålla koll på nån annan än sej själv.. Och dom andra är ju där för sin egen skull.. Inte att hålla koll på lilla mej som är ny! ;) sen är det ju perfekt att ha en tid att passa.. Då går det inte att skjuta framför sej! 
Så jag är riktigt glad att jag har vågat mej iväg och att jag har köpt ett årskort så jag kan gå när jag vill! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar